S.O.S., invádennos!!!



Hoxe, mentras almorzaba tranquilamente ollando as redes sociais, vin no feisbuk unha nova páxina que abreu o meu concello (#Fenequedanacasa) para manternos entretida a toda a veciñanza que a visite nestes tempos do confinamento que estamos a pasar. Fan varias propostas que me pareceron moi interesantes para o entremento de nenos e maiores e ata para a saúde, entre elas unha en especial para mín dada a miña condición... unha que fai un chamamento a que subamos fotos do noso concello desde as nosas casas agora, e cando remate esta situación subir outra igual para ver a diferencia entre as dúas e que así quede coma unha testemuña para o futuro do que nos pasou en Fene e no mundo, e que incluso poderán pasar a formar parte dunha exposición futura e do arquivo fotográfico municipal. Guai!, pensei mentras baixaba para o meu tallerobradoirogaraxe, que afortunadamente teño na casa, terei que pensar unha foto. E púxenme a argallar por aquí noutras cousas.
De repente vin pasar por diante de min unha luva voando. Si, un de esos guantes de plástico superfinos cos que hoxe nos agasallan os supermercados, farmacias e máis establecementos que aínda están abertos para que nos protexamos. Pareceume unha foto interesante para o meu arquivo e lóxicamente collín a cámara por si volvía ou viña outra, asómome á porta e por alí viña outra, e outra, e outra máis... varias de elas entraron no taller sin que poidera facer nada por evitalo, conseguín reducilas, alomenos a tres, pero non sei si queda algunha escondida. 

Entrei en pánico!!!.

S.O.S., necesito axuda por favor!!!.

Non quero nin imaxinar como será a foto de despóis.










Esta incluso intentou atacarme cando pousei a cámara no chan para encadrar...





Nota: Lóxicamente para poder confirmar e documentar esta invasión tiven que saír da casa, pero non máis aló de dez metros de distancia.


#quedonacasa

Ningún comentario: